mandag 27. juni 2011

Blogg?

Etter oppfordring fra venner, prøver jeg meg på en blogg.
Navnet ble fika,
ikke fordi dette kommer til å være en blogg om kaffe og kaker, men rett og slett fordi jeg er veldig glad i kaffepauser. Jeg kan uten problem sitte en hel dag på et koselig kjøkken og drikke kaffe.

Bloggen kommer til å inneholde både sydde, strikkede, heklede og kanskje også broderte saker. Jeg har alltid vært glad i håndarbeid og produsert mye oppgjennom årene. De siste årene har det blitt mye barnetøy til mine egne og til andres barn. Barnetøy er gøy å lage. Både fordi det går fort, og fordi barn kler alt. Selv også når klærne ikke blir helt som planlagt.
...men jeg har en plan om å lage en kjole til meg selv. Jeg har mønsteret, så det er egentlig bare å finne et fint stoff og sette i gang, men jeg får meg ikke til å begynne. Kanskje dette kan fungere som drivkraft for å sy den?


Selv om bloggen ikke kommer til å handle om kaffe eller kaffepauser, kommer jeg nok til å bruke en del kaffepauser på å oppdatere den.

2 kommentarer:

  1. Velkommen inn i bloggverdenen! Jeg følger deg spent videre :)

    SvarSlett
  2. Grattis med ny blogg! Lover bra dette, gleder meg til å se tingene du lager:)

    SvarSlett